Prowadzenie działalności wymaga czasu i wiedzy. Z zatrudnieniem pracowników wiąże się wiele formalności, takich jak tworzenie umów, rejestracja w ZUS, miesięczne i roczne rozliczenia. Czasem przedsiębiorcy wymagają od siebie zbyt wiele – regularne śledzenie zmieniających się przepisów prawa i przepisów podatkowych nie należy do łatwych zadań. Warto oddać to w ręce specjalistów!

W firmie zatrudniani są cudzoziemcy? Przygotowanie dokumentacji dla pracowników cudzoziemców, którzy muszą posiadać pozwolenie o pracę oraz na pobyt w kraju, bywa skomplikowane. Przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku.

Dzięki współpracy zyskasz czas, aby zająć się tym, co właściciel firmy robi najlepiej: rozwojem własnego biznesu! Współpraca z naszym biurem w zakresie kadr zapewni Ci fachową obsługę oraz pewność, że wszystkie dokumenty zostały przygotowane poprawnie i zgodnie z prawem.


Co wchodzi w zakres usług?

 

  • Przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia i umów o dzieło,
  • rejestracja pracowników w ZUS i dopilnowanie wszelkich formalności związanych z ich zatrudnieniem i zwolnieniem,
  • sporządzanie list płac i rachunków zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • monitorowanie badań okresowych i szkoleń BHP,
  • wsparcie w kontrolach PiP,
  • przygotowanie regulaminów pracy i wynagrodzeń,
  • sporządzanie miesięcznych rozliczeń dla ZUS i podatkowych oraz rocznych deklaracji PIT,
  • przygotowywanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników,
  • prowadzenie e-teczek pracowniczych.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

 

  • Obniżasz koszty działalności poprzez brak konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników, bądź działu kadr, który będzie zajmował się prowadzeniem dokumentacji kadrowej,
  • otrzymujesz korzystniejsze warunki współpracy łącząc usługi księgowe z kadrowymi, niż przy nawiązaniu współpracy wyłącznie z kadrową.
  • nie musisz wydawać pieniędzy oraz spędzać czasu na szkoleniach z zakresu kadr oraz zapoznawaniu się z nowymi przepisami.

E-teczki pracownicze

Nie masz miejsca na przechowywanie dokumentów swoich pracowników? A może kompletnie nie odnajdujesz się w archiwizacji? Nie wiesz jak podzielić dokumenty i gdzie znajdują się te, których potrzebujesz? Nie masz pewności czy są zarchiwizowane wszystkie niezbędne dokumenty pracowników? Przychodzimy z pomocą! Całą dokumentację pracowniczą możesz mieć w formie elektronicznej. Oddaj to w nasze ręce – a wszystko w cenie usługi kadrowej!

Jak to wygląda?

 

  1. Wprowadzamy do systemu wszystkich pracowników.
  2. Dodajemy do systemu (tj. do e-teczki) wszystkie niezbędne dokumenty w formie skanów lub PDF-ów.
  3. Przyporządkowujemy dokumenty do odpowiednich kategorii. Jeżeli czegoś brakuje, zgłosimy Ci to. W jednym miejscu mamy więc umowy, aneksy, skierowania na badania, orzeczenia lekarskie, informacje o szkoleniach BHP, dokumentację RODO itd.

Jakie są zalety tego rozwiązania?

 

  • Wszystkie niezbędne dokumenty pracownicze masz kompletne i uporządkowane. To ważne nie tylko do codziennej pracy, ale też np. podczas kontroli ZUS lub PIP.
  • Otrzymujesz dostęp do panelu klienta, dzięki czemu całodobowo masz wgląd do dokumentów.
  • Zgodnie z przepisami akta elektroniczne wystarczy przechowywać przez 10 lat, a nie przez 50, jak akta papierowe.
  • Chcesz przechowywać w jednym miejscu także np. wnioski urlopowe czy ewidencje czasu pracy? Takie dodatkowe dokumenty można umieścić w folderze „inne”.
  • Przy dodawaniu dokumentu wprowadzamy datę jego ważności. Dzięki temu otrzymasz powiadomienie o kończącej się umowie, konieczności wykonania kolejnych badań lub szkoleń.